So...random idea time, 'cause I realllyyy don't want to do my homework. What would happen if you were to meet your character? Maybe even other charries, that you don't have/own? So...this is mine
Riley Skander:
Me: Hey, I'm Riley.
Riley: Ha, same name!
Me: Sweet!
Riley: Wanna hang out sometime?
Me: Sure! Hey, do you play an instrument?
Riley: Yeah, guitar.
Me: I play clarinet!
Riley: Doing anything interseting?
Me: I'm writing a book...
Riley: Let me see!
*cue friendship montage*
Stormy Forsett:
Me: Hi.
Stormy: Hi...
Me: You're quiet.
Stormy: And?
Me: Just sayin'...I'm not used to quiet. My friends be loco.
Stormy: Ok...*backs away slowly*
Me: Hey, wait! I didn't mean to scare you!
Stormy: *runs*
Me: Crap...
Taryn Lennee:
Me: Sup!
Taryn: Who the fuck are you?
Me: Well, then...
Taryn: Go fuck yourself.
Me: Wha...okay, who the [i[heck[/i] are you?!?!?!
Taryn: None of your fucking business!
Me: Okay, okay! *backs away*
Taryn: *growls*
Me: Kayy, bye!
Rora Lavesque:
Rora: Hey! Je suis Rora. Qui êtes-vous? Eh, qu'importe? Vous êtes jolie ... sérieux! Vous avez de beaux yeux. Ils sont, comme ... bleu clair. Et vos cheveux sont blonds, mais pas désagréable! Et ... l'enfer sainte, vous avez des fossettes! Cute! Je parie que vous êtes intelligent. Etes-vous intelligent? Vous êtes tranquille, aussi! Doit être vous faire bizarre ... meh. Et, ma fille, j'aime tes chaussures! Ils sont Converse, non? Eh bien, c'est tellement agréable de vous rencontrer!
(Hey! I'm Rora. Who are you? Eh, what does it matter? You're pretty...seriously! You have nice eyes. They're, like...light blue. And your hair is blonde, but not obnoxious! And...holy hell, you have dimples! Cute! I bet you're smart. Are you smart? You're quiet, too! Must be making you awkward...meh. And, girl, I love your shoes! They're Converse, right? Well, it's so nice to meet you!)
Me: Okay...slow down, Frenchie.
Rora: Cette petite fille de votre soeur? Elle ne ressemble pas à vous! Mais vous êtes tous les deux très jolie ... et je suis sûr que vous êtes intelligent! Et bien ... oh, est-ce que vos amis dans l'image? Ils sont tous si jolie! Mes amis sont assez aussi! Tout le monde est si joli ... voir, j'adore ses lunettes, et sa coupe de cheveux est adorable! L'homme, si je devais seulement cette jolie aussi ... et intelligent. Je suis comme une tête de linotte! *laughs*
(That little girl your sister? She doesn't look like you! But you're both really pretty...and I'm sure you're smart! And nice...oh, is that your friends in the picture? They're all so pretty! My friends are pretty too! Everyone's just so pretty...see, I adore her glasses, and her haircut is adorable! Man, if I were only this pretty, too...and smart. I'm such an airhead!)
Me:...pardonnez moi?
Rora: *ignores me* C'est agréable de vous rencontrer, mais je dois partir! Tellement agréable de vous rencontrer! Passez un bon moment, Riley! Une telle une gentille fille ... comme un joli nom. Et vos amis, ils sont gentils, aussi! Et votre belle-sœur, NE PEUT PAS l'oublier!
(It's nice to meet you, but I must leave! So nice to meet you! Have a good time, Riley! Such a nice girl...such a nice name. And your friends, they're nice, too! And your sister-can't forget her!)
Me:...the fuck?
Riley Skander:
Me: Hey, I'm Riley.
Riley: Ha, same name!
Me: Sweet!
Riley: Wanna hang out sometime?
Me: Sure! Hey, do you play an instrument?
Riley: Yeah, guitar.
Me: I play clarinet!
Riley: Doing anything interseting?
Me: I'm writing a book...
Riley: Let me see!
*cue friendship montage*
Stormy Forsett:
Me: Hi.
Stormy: Hi...
Me: You're quiet.
Stormy: And?
Me: Just sayin'...I'm not used to quiet. My friends be loco.
Stormy: Ok...*backs away slowly*
Me: Hey, wait! I didn't mean to scare you!
Stormy: *runs*
Me: Crap...
Taryn Lennee:
Me: Sup!
Taryn: Who the fuck are you?
Me: Well, then...
Taryn: Go fuck yourself.
Me: Wha...okay, who the [i[heck[/i] are you?!?!?!
Taryn: None of your fucking business!
Me: Okay, okay! *backs away*
Taryn: *growls*
Me: Kayy, bye!
Rora Lavesque:
Rora: Hey! Je suis Rora. Qui êtes-vous? Eh, qu'importe? Vous êtes jolie ... sérieux! Vous avez de beaux yeux. Ils sont, comme ... bleu clair. Et vos cheveux sont blonds, mais pas désagréable! Et ... l'enfer sainte, vous avez des fossettes! Cute! Je parie que vous êtes intelligent. Etes-vous intelligent? Vous êtes tranquille, aussi! Doit être vous faire bizarre ... meh. Et, ma fille, j'aime tes chaussures! Ils sont Converse, non? Eh bien, c'est tellement agréable de vous rencontrer!
(Hey! I'm Rora. Who are you? Eh, what does it matter? You're pretty...seriously! You have nice eyes. They're, like...light blue. And your hair is blonde, but not obnoxious! And...holy hell, you have dimples! Cute! I bet you're smart. Are you smart? You're quiet, too! Must be making you awkward...meh. And, girl, I love your shoes! They're Converse, right? Well, it's so nice to meet you!)
Me: Okay...slow down, Frenchie.
Rora: Cette petite fille de votre soeur? Elle ne ressemble pas à vous! Mais vous êtes tous les deux très jolie ... et je suis sûr que vous êtes intelligent! Et bien ... oh, est-ce que vos amis dans l'image? Ils sont tous si jolie! Mes amis sont assez aussi! Tout le monde est si joli ... voir, j'adore ses lunettes, et sa coupe de cheveux est adorable! L'homme, si je devais seulement cette jolie aussi ... et intelligent. Je suis comme une tête de linotte! *laughs*
(That little girl your sister? She doesn't look like you! But you're both really pretty...and I'm sure you're smart! And nice...oh, is that your friends in the picture? They're all so pretty! My friends are pretty too! Everyone's just so pretty...see, I adore her glasses, and her haircut is adorable! Man, if I were only this pretty, too...and smart. I'm such an airhead!)
Me:...pardonnez moi?
Rora: *ignores me* C'est agréable de vous rencontrer, mais je dois partir! Tellement agréable de vous rencontrer! Passez un bon moment, Riley! Une telle une gentille fille ... comme un joli nom. Et vos amis, ils sont gentils, aussi! Et votre belle-sœur, NE PEUT PAS l'oublier!
(It's nice to meet you, but I must leave! So nice to meet you! Have a good time, Riley! Such a nice girl...such a nice name. And your friends, they're nice, too! And your sister-can't forget her!)
Me:...the fuck?
Wed May 21, 2014 2:20 am by Guest
» testing testing
Thu Jan 02, 2014 11:50 pm by Karmzy
» HOGWARTS REGENERATED CONFESSIONS
Mon Dec 16, 2013 1:17 pm by Rora
» Character Development
Sun Oct 06, 2013 4:11 am by Nia
» RL Picture Show Extravaganza
Sun Sep 01, 2013 4:54 am by Gorneh
» A Place to Put the Things
Mon Aug 12, 2013 6:54 pm by Karmzy